12/12/09

PRACTICA VÍDEO TIC

Ja era hora de conèixer com funciona el Windows Movie Maker, que serveix per realitzar vídeos. Quan vam aprendre aquest programa a classe de TIC, vam haver de fer una pràctica amb imatges de la Facultat de Blanquerna.

(Està sense perfilar molt al final, però el
vaig tancar per saber com funcionava.) 





Degut a què al treball de territori volíem posar un vídeo, vaig pensar en crear-lo amb windows movie, així practicava.
Aquest és el resultat:


En moltes ocasions (anys enrere) he volgut fer un vídeo, però com ja he comentat alguna vegada mai sabia quin era el programa adient.

Abans de saber el seu funcionament amb detall, una companya em va dir que aquest programa era per fer vídeos i vaig intentar fer un per l'assignatura d'educació física. El fet és que degut a què no el coneixia bé, em vaig descuidar de realitzar l'últim pas que és el tancament del vídeo, i quan el volíem posar no el reconeixia com a vídeo sinó que obria el programa.

Ara com ja es pot veure, sé utilitzar-lo i per tant penso fer molt vídeos personals perquè m'agrada molt el resultat.