12/12/09

TERRITORI CORDOVA



La meva companya Raquel Fernández i jo hem exposat el nostre treball del territori el dia 9 de desembre, i considerem que va anar força bé.

El procés d'elaboració d'aquest treball es va iniciar amb la tria de la ciutat. La primera cosa que teníem molt clar es que no volíem Barcelona ni rodalies, ja que sabíem que ho feien moltes companyes. Finalment, dient llocs que coneixíem vam coincidir en Còrdova, i aquest va ser el tema a tractar.

Només calia organitzar totes les idees que teníem, cercar informació i triar algunes imatges, perquè moltes coses les podríem aprofitar de les nostres vivències.
Mentre elaboràvem el treball, vam poder recordar les nostres experiències sobre aquesta ciutat, a més de compartir moments o llocs que potser una coneixia però l'altra no.

Per tal d'ambientar una mica l'aula i posar al públic en situació, vam pensar en portar alguns detalls típics, que van ser:
una flor al cabell
un mocador amb els colors típics (vermell amb lunars blancs)
- ventall (com a recomanació per portar-lo, degut a la temperatura d'aquesta província)

Pel que fa a la presentació, i seguint els consells del Jordi Simón, en aquest treball volíem que sortís reflectit tot allò que em après, per tant com a mostra d'això nosaltres vam aportar:
- power point: en aquesta presentació vam treballar l'índex enllaçat amb cada diapositiva, vam realitzar aquestes a partir d'imatges a més d'afegir algun esquema, en el qual la imatge seleccionada sortia de forma ampliada.
- vídeo: realitzat amb windows movie maker i penjat al youtube. Aquest vídeo el podeu veure en l'enllaç que teniu al final de la pàgina. 

Per acabar dir que, en un principi aquest treball em donava una mica de respecte i por, però que a mida que s'ha anat fent m'agradava més, i també tenia moltes ganes de compartir-lo amb els meus companys/es i professors/es.