24/12/09

TOT S'ACABA...

Aprender sin reflexionar es malgastar la energía

En tot aquest camí d'aprenentatge em quedo amb aquesta frase. Principalment, perquè tot el que em aprés en aquests mesos necessita una reflexió en tot moment, es a dir em de saber QUÈ utilitzar, COM utilitzar-lo, QUAN utilitzar-lo i AMB QUI. Partint d'això ja podem ensenyar, tenint en compte una base de formació.

Les dues entrades ha destacar són:
- Territori: bàsicament perquè m'he adonat del que és treballar en equip, però a més perquè he pogut utilitzar en un treball moltes eines i recursos diferents per tal que sigui una exposició lúdica, educativa i sobretot d'aprenentatge.
- Competències digitals per als mestres: en aquest cas m'ha servit per adonar-me del que em feia falta aprendre per poder estar al dia en relació amb les tecnologies, però sobretot perquè m'ha fet reflexionar sobre tot el que he après i del que podré utilitzar a l'aula amb el infants.

Com a conclusió general del meu bloc, voldria dir que estic satisfeta del resultat final, encara que tot a tingut la seva dificultat. M'he adonat de la meva evolució d'aquest, així com l'aprenentatge dels diferents programes que he anat aportant.

És molt normal que al principi era complicat pujar segons quins documents, o fins i tot he de reconèixer que em feia molta mandra aportar una entrada. Ara com ja he dit en alguna ocasió m'agradaria anar aportant informació de les diferents assignatures, per fer el meu Bloc de Grau, no sé si podré anar mantenir-lo ja que no sé la feina que tindré d'aquí endavant, però si ho puc fer ho faré.

He de donar les gràcies a molts companys, que en alguna ocasió m'han fet un cop de mà, i així també al professor d'aula Jordi Simón que si no es per ell les nostres competències no serien les que són actualment.

Gràcies a tots i espero tornar a escriure molt aviat!