9/11/09

EL MEU BLOC

En un principi el fet d'anar aportant entrades en aquest bloc, se'm feia molt pesat i dens. Ara que ja portem dos mesos, he de dir que m'agrada posar el que fem a diari, encara que no sempre es pot realitzar tot el mateix dia.
És un recull del que estem fent, però a la vegada serveix per compartir amb altres companys/es o blocaires alguns aspectes tractats aquí.
M'agradaria molt veure algun comentari en alguna entrada, sobretot per saber que hi ha gent que veu el meu bloc, per tant si esteu llegint aquesta entrada aporteu la vostra opinió del bloc.
Per últim dir que, encara que arribem al final del mòdul TIC, voldria continuar amb aquest bloc i així, poder valorar al final del curs tot el que he realitzat.

Pel que fa a la assignatura TIC, dir que pensava que em defensava amb les tecnologies, però mica en mica m'adono que no sabia res. Desconeixia molts o gairebé tots els programes o serveis treballats a l'aula (googledocs, gimp, audacity, slidershare...) encara que en alguna ocasió m'hauria estat molt útil algun d'aquests, com audacity, ja que un dia volia modificar una cançó i no va haver-hi forma de fer-ho.
Per tant dir que és una assignatura que s'ha de treballar molt i amb continuïtat però que a la vegada s'aprèn i sobretot t'actualitzes amb les tecnologies.